تنیس یو اس اوپن 2021
تنیس یو اس اوپن 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

تنیس یو اس اوپن 2021

  • تنیس
  • آمریکا - 2021
  • مسابقات
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1775 بار

تنیس یو اس اوپن (آزاد آمریکا) 2021 US Open

مسابقات تنیس یو اس اوپن ، رقابتی است که در زمین سخت تنیس برگزار می شود. این مسابقات نسخه مدرن یکی از قدیمی ترین مسابقات تنیس در جهان است. مسابقات قهرمانی ملی ایالات متحده برای اولین بار در اوت 1881 انجام شد. از سال 1987، مسابقات آزاد آمریکا به ترتیب چهارمین و آخرین مسابقات گرند اسلم سال است. سه گرند اسلم دیگر، به ترتیب زمانی، تنیس آزاد استرالیا، تنیس آزاد فرانسه و ویمبلدون هستند.

مسابقات آزاد آمریکا از آخرین دوشنبه ماه اوت آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه می یابد. این مسابقات شامل پنج رقابت اولیه است: مردان و زنان انفرادی، دو نفره مردان و زنان و دو نفره مختلط. همچنین رویدادهایی برای بازیکنان بزرگسال، خردسال و ویلچر نیز وجود دارد. از سال 1978، رقابت ها در زمین های سخت اکریلیک در مرکز ملی تنیس شهر نیویورک برگزار می شود.

یو اس اوپن 2021 چهاردهمین دوره مسابقات تنیس اوپن آمریکا است. انجمن تنیس ایالات متحده اجازه بازگشت تماشاگران را پس از برگزاری مسابقات 2020 در پشت درهای بسته به دلیل همه گیری کووید 19 در نیویورک داده است.

دومینیک تیم و نائومی اوساکا مدافع عنوان قهرمانی مردان و زنان این دوره بودند. با این حال، تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ دست از مسابقات کنار رفت فصل برایش به پایان رسید. اوساکا نیز در دور سوم مقابل لیلا فرناندز شکست خورد.

این اولین تورنمنت بزرگ از سال 1997 تنیس آزاد استرالیا است که در قرعه اصلی تک نفره راجر فدرر، رافائل نادال و سرنا ویلیامز حضور ندارند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!