سری آ 22-2021
سری آ 22-2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

سری آ 22-2021

100% پسندیدن
  • 3
    بالای 3 سال
  • تعداد بازدید :

    2088 بار

  • ساسولو - آث میلان | نیمه اول به صورت کامل | هفته سی و هشتم

    اشتراک

  • ساسولو - آث میلان | نیمه دوم به صورت کامل | هفته سی و هشتم

    اشتراک

سری آ 2021/22 Serie A

سری آ 22-2021 صدوبیستمین فصل از سطح اول فوتبال ایتالیا است که از 21 اگوست شروع شده است. در فصل گذشته تیم اینترمیلان با هدایت آنتونیو کنته توانست بعد از سال ها ناکامی به سیطره یوونتوس پایان دهد و به مقام قهرمانی برسد.

در فصل جدید با تغییراتی که در تیم ها به وجود آمد پیش بینی برای قهرمان کار را سخت کرده است.

اینتر

در ابتدای فصل گذشته، به نظر می رسید دوران پادشاهی اینتر در فوتبال ایتالیا شروع شده است. تیمی متشکل از یک مربی بزرگ و بازیکنان جوان و در عین حال باتجربه. اگرچه آن ها در انتهای فصل توانستند به مقام قهرمانی برسند اما مشکلات مالی موجب تغییراتی بزرگ در باشگاه شد.

در گام اول کنته از سمت سرمربیگری تیم استعفا داد و سیمونه اینزاگی جانشینش شد. برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت مالی باشگاه، اشرف حکیمی و روملو لوکاکو فروخته شدند. با وجود تمامی مشکلات اینتر هم چنان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل به شمار می آید.

یوونتوس

بازگشت مکس یکی از مهم ترین اتفاقات یوونتوس در تابستان بود. شاید آلگری تنها کسی باشد که بتواند وضعیت آشفته یوونتوس را بهبود ببخشد. یوونتوس که در فصل گذشته با آندرا پیرلو عملکرد مطلوبی نداشت و از رسیدن به دهمین عنوان قهرمانی پیاپی خود بازماند، در این فصل امیدوار است دوباره به روزهای خوب گذشته برگردد.

مهم ترین خرید آن ها در تابستان لوکاتلی بود که در یورو 2020 عملکرد خیره کننده ای از خود بجا گذاشت. هم چنین در روزهای پایانی، کریستیانو رونالدو که دیگر میلی به ادامه همکاری با یوونتوس نداشت، از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست.

میلان

میلان و مالدینی یکی از شلوغ ترین تابستان های خود را پشت سر گذاشتند. آن ها که بعد ازمدت ها توانستد به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند، با تقویت تیم سعی در بهبود عملکرد خود دارند. دوناروما که قراردادش با تیم به اتمام رسیده بود به پی اس جی رفت.

روسونری برای جایگزینی او به سراغ منیان دروازه بان لیل رفت و موفق به جذب این بازیکن شد. هاکان چالهان اوغلو هم به دیگر تیم شهر میلان، اینتر پیوست.

مالدینی هم چنین قرارداد توموری و تونالی را دائمی کرد و الیور ژیرود را هم از چلسی به خدمت گرفت. با همه تغییرات آن ها و هوادارانشان امیدوار هستند تا در سال های آینده به روزهای پرشکوه گذشته برگردند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!