منچستر یونایتد ؛ برای شکوه 2020
منچستر یونایتد ؛ برای شکوه 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

منچستر یونایتد ؛ برای شکوه 2020

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • کارگردان :

    مت سالمون

  • تعداد بازدید :

    1452 بار

داستان مستند Manchester United For the Glory

مستند منچستریونایتد، برای شکوه مستندی محصول سال 2020 انگلستان و به کارگردانی مت سالمون است که به باشگاه پرافتخار منچستریونایتد می پردازد.

منچستریونایتد با کسب 20 عنوان قهرمانی لیگ برتر، 3 لیگ قهرمانان اروپا و 12 جام حذفی، یکی از پرافتخارترین تیم های فوتبال در تاریخ این ورزش است. یونایتد با بیش از 650 میلیون طرفدار در سراسر جهان، یکی از بزرگترین برندهای ورزشی دنیا محسوب می شود. تیمی که هر زمان که به زمین می آید تاریخ را بازنویسی می کند اما از زمان بازنشستگی الکس فرگوسن در سال 2013، موفقیت های این باشگاه دیگر تکرار نشد. این باشگاه در حال حاضر 7 سال است که به قهرمانی لیگ برتر نرسیده است، از آنجایی که آنها در 21 سال اول 13 عنوان قهرمانی کسب کردند، کمی این مورد عجیب به نظر می رسد.

این مستند نگاهی به تاریخ این باشگاه، بهترین بازیکنان و بزرگترین دستاوردهای تاریخی آن می اندازد. از مبارزات درون زمینی اوله گنار سولسشر گرفته تا نبردهای هیئت مدیره با مدیر اجرایی اد وودوارد و بی اعتمادی هواداران به گروه مالکیت باشگاه یعنی خانواده گلیزر .هر یک از این موارد می تواند برای یک مستند، موضوعات جذابی باشد.

مت سالمون با کمک تصاویر بایگانی، بازخوانی ساده ای از حقایق تاریخی این باشگاه را ارائه می دهد. محتوای این مستند 64 دقیقه ای همان چیزی است که با خواندن گاه به گاه صفحه ویکی پدیا منچستریونایتد به دست می آورید. در این مستند چهره های شاخصی مانند سر الکس فرگوسن، خوزه مورینیو، دیوید بکهام، روی کین، کریستیانو رونالدو و اوله گونار سولسشر حضور دارند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!