گل 2: زندگی در رویا 2007
گل 2: زندگی در رویا 2007
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گل 2: زندگی در رویا 2007

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    ژائوم کالت سرا

  • تعداد بازدید :

    1227 بار

داستان فیلم گل 2 زندگی در رویا Goal II: Living the Dream

این اثر توسط مایک جفریس، آدریان بوچارت و تری لوان نوشته شده و توسط ژائوم کالت سرا کارگردانی شده است. زندگی در رویا محصول سال 2007 انگلستان است که داستان فیلم گل 1 را ادامه می دهد.

سانتیاگو مونز که اکنون یک فوتبالیست موفق است، از نیوکاسل یونایتد به رئال مادرید منتقل می شود. نامزدش روز هارمیسون در انگلیس می ماند تا دوره پرستاری خود را به پایان برساند اما آنها قصد دارند تا آنجا که ممکن است یکدیگر را ببینند.

او شروع خوبی برای رئال دارد زیرا جانشین هم تیمی سابق خود، گاوین هریس می شود که در شرایط بدی قرار دارد. با این حال، زندگی زمانی پیچیده می شود که برادر ناتنی اش، انریکه، سانتیاگو را پیدا می کند و تصویری از مادرش را که سالها پیش پدرش را ترک کرده، به او نشان می دهد. هم چنین متوجه می شود که مادرش اکنون در مادرید زندگی می کند. این خبر سانتیاگو را از نظر احساسی درگیر می کند.

پس از این اتفاق، زندگی او با سراشیبی رو به رو می شود زیرا با شهرت و موفقیتی که به دست آورده، متکبر و خودخواه تر می شود. هنگامی که او اولین شانس خود برای شروع بازی در رئال مادرید را پیدا می کند، پس از برخورد نادرست با ویسنته رودریگز، بازیکن والنسیا، با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج می شود. در کنار همه ی این اتفاقات، رابطه سانتیاگو با نامزدش هم دچار مشکل می شود و …

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!