مربی کارتر 2005
مربی کارتر 2005
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

مربی کارتر 2005

60% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    توماس کارتر

  • تعداد بازدید :

    2380 بار

درباره فیلم 2005 Coach Carter

مربی کارتر، یک فیلم درام ورزشی آمریکایی در سال 2005 با بازی ساموئل ال جکسون و کارگردانی توماس کارتر است. این فیلم بر اساس داستان واقعی مربی بسکتبال دبیرستان ریچموند، کن کارتر (با بازی جکسون) ساخته شده است که در سال 1999 به دلیل تعلیق تیم بدون شکست بسکتبال دبیرستان به دلیل نمرات بد تحصیلی، خبرساز شد.

بازیگران این فیلم شامل راب براون، چانینگ تاتوم، دبی مورگان، روبرت ریچارد هستند. مربی کارتر در 14 ژانویه 2005 در ایالات متحده اکران شد و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم، 76 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

داستان فیلم مربی کارتر

در سال 1999، کن کارتر، مربی گری تیم بسکتبال دبیرستان قدیمی خود در منطقه ای فقیرنشین در ریچموند کالیفرنیا را می پذیرد. کارتر که هم از رفتارهای غیراخلاقی بازیکنانش و هم از بازی ضعیف آنها ناراضی است، تصمیم می گیرد هر دو را تغییر دهد. او قوانین سختگیرانه ای را وضع می کند که در قراردادهای کتبی بازیکنان ذکر شده است و طبق آن بازیکنان باید رفتار محترمانه، لباس مناسب و نمرات خوبی در مدرسه داشته باشند.

با این حال، وقتی رفتار تیم با اعتماد به نفس بیش از حد شروع می شود و تعداد زیادی از آنها در کلاس ضعیف عمل می کنند، کارتر سریعا با آن ها برخورد میکند. او با عصبانیت تمام فعالیت های تیم را لغو کرده و زمین را قفل می کند تا تیم پیشرفت تحصیلی قابل قبولی نشان دهد. در گام بعدی، کارتر می کوشد تا روشهای خود را حفظ کند و مصمم می شود تا به پسران نشان دهد که آنها برای آینده خود به ارزشهای خوب نیاز دارند و سرانجام متوجه می شود که او بیش از آنچه انتظار داشت روی آنها تأثیر گذاشته است.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!