لیگ برتر انگلیس (پریمیر لیگ) 2021/22
لیگ برتر انگلیس (پریمیر لیگ) 2021/22
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

لیگ برتر انگلیس (پریمیر لیگ) 2021/22

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    3283 بار

  • لیورپول - ولوز | نیمه اول به صورت کامل | هفته سی و هشتم

    اشتراک

    تیم های لیورپول و ولوز در هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت لیورپول موفق شد با نتیجه 1-3 به برتری برسد اما با توجه با کامبک من سیتی در بازی همزمان، آن ها از رسیدن به قهرمانی بازماندند.

  • لیورپول - ولوز | نیمه دوم به صورت کامل | هفته سی و هشتم

    اشتراک

    تیم های لیورپول و ولوز در هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت لیورپول موفق شد با نتیجه 1-3 به برتری برسد اما با توجه با کامبک من سیتی در بازی همزمان، آن ها از رسیدن به قهرمانی بازماندند.

  • منچسترسیتی - استون ویلا | بازی + جشن قهرمانی به صورت کامل | هفته سی و هشتم

    اشتراک

    تیم های منچسترسیتی و استون ویلا در هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت من سیتی موفق شد در یک بازی دراماتیک با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد و قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس را تصاحب کند.

لیگ برتر انگلیس (پریمیر لیگ) 2021/22 Premier League

سی امین فصل لیگ برتر انگلیس بدون شک جذاب ترین لیگ حال حاضر اروپا در فصل 2021/22 خواهد بود. تاریخ شروع مسابقات، 13 آگوست 2021 (22 مرداد 1400) و پایان فصل در 22 مه 2022 (1 خرداد 1401) خواهد بود.

سه تیم نورویچ سیتی، واتفورد و برنتفورد تیم های تازه لیگ برتری شده این فصل محسوب می شوند.

تیم هایی که مدعی قهرمانی فصل جاری پریمیر لیگ هستند:

منچسترسیتی Manchester City

منچسترسیتی در فصل گذشته کاملا سزاوارانه به قهرمانی رسید. شاگردان پپ گواردیولا در ابتدای فصل نمایش خوبی نداشتند اما از اواسط لیگ اعداد دفاعی شگفت انگیزی را ثبت کردند که همین امر منجر به قهرمانی آن ها در انتهای فصل شد.

من سیتی در تابستان جک گریلیش را با 100 میلیون پوند جذب کرد و برای تقویت خط حمله خود نیز به دنبال هری کین است.

لیورپول Liverpool

فصل گذشته برای لیورپول آنطور که انتظار می رفت پیش نرفت. آن ها با مصدومیت های فراوانی به خصوص در خط دفاعی رو به رو شدند که همین امر منجر به بازماندن آن ها از کورس قهرمانی شد.

در انتهای فصل و به شکل معجزه آسایی لیورپول موفق به کسب سهمیه چمپیونز لیگ شد تا تمام تلخی های  فصل را به فراموشی بسپارد.

چلسی Chelsea

چلسی که با روی کار آمدن توماس توخل، توانست آمار دفاعی خود را بهبود ببخشد، با قهرمانی در چمپیونزلیگ فصلی فراموش نشدنی را سپری کرد.

آن ها در این فصل با جذب روملو لوکاکو سعی در تقویت خود در خط حمله دارند. چلسی توماس توخل بدون شک یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل محسوب می شود.

منچستریونایتد Manchester United

اوله گونار سولشر و شاگردانش فصل گذشته جدی ترین رقیب من سیتی برای کسب عنوان قهرمانی بودند. آن ها در نهایت به مقام نایب قهرمانی رسیدند. یونایتد در این فصل با تقویت تیم خود سعی دارد تا مدعیان لیگ برتر را به چالش بکشد و خاطرات شیرین گذشته را برای هوادارانش تداعی کند.

آن ها با جذب جیدون سانچو از دورتموند میخواهند تا حدود زیادی مشکل خلق موقعیت در تیم شان را بر طرف کنند. هم چنین رافائل واران از رئال مادرید هم به من یونایتد اضافه خواهد شد تا در کنار هری مگوایر خط دفاعی مستحکمی برای رقابت در لیگ بسازند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!