موتوجی پی 2012
موتوجی پی 2012
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی
بزودی...
تریلر

موتوجی پی 2012

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    708 بار

درباره فصل 2012 موتوجی پی MotoGP

موتوجی پی 2012 شصت و چهارمین دوره از بالاترین سطح مسابقات قهرمانی جهان موتورسواری زیر نظر فدراسیون جهانی بوده است که کیسی استونر از تیم رپسول هوندا مسابقات را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی آغاز کرد اما خورخه لورنزو از تیم یاماها به عنوان قهرمانی در این فصل رسید.

در کلاس برتر موتوجی پی، نبرد قهرمانی موتورسواران بین خورخه لورنزوی یاماها سوار و موتورسوار هوندا با دنی پدروسا و مدافع عنوان قهرمانی استونر بوده است.

لورنزو کار خود را با پیروزی در مسابقه ابتدایی فصل در قطر شروع کرد. لورنزو در چهار مسابقه از شش مسابقه اول فصل 2012 موتو جی پی پیروز شد قبل از اینکه در اولین دور مسابقه تی تی آسن هلند توسط آروارو بائوتیستا از مسابقه خارج شود.

او در طول موتوجی پی 2012 روندی بدون اشتباه را طی کرد و تجربه ی او در فصل های گذشته باعث شد تا اشتباهات و تصادفات کمتری را از او شاهد باشیم اما در نهایت، مسابقه استرالیا جایی بود که او با اختلاف 18 امتیاز، دومین قهرمانی جهانش را جنشن می گرفت.

در 17 مه 2012، در جریان کنفرانس خبری پیش از رویداد گرندپری فرانسه، کیسی استونر اعلام کرد که در پایان فصل 2012 از موتورجی پی بازنشسته می شود.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!