شکست ناپذیر 2014
شکست ناپذیر 2014
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

شکست ناپذیر 2014

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    آنجلینا جولی

  • تعداد بازدید :

    1328 بار

درباره فیلم شکست ناپذیر Unbroken

شکست ناپذیر، یک فیلم اکشن و درام آمریکایی محصول 2014 است که توسط آنجلینا جولی تهیه و کارگردانی شده و توسط برادران کوئن، ریچارد لاگراونز و ویلیام نیکلسون نوشته شده است.

در این فیلم جک اوکانل در نقش لوییس لوئی زامپرینی، قهرمان سابق المپیک و افسر ارتش ایفای نقش کرده است. هم چنین میاوی در نقش موتسوهیرو واتانابه، یکی از نظامیان ارتش امپراتوری ژاپن ایفای نقش می کند.

این فیلم در ایالات متحده در 25 دسامبر 2014 اکران شد. با توجه به بازی درخشان اوکانل، فیلمبرداری دیکنزو صدا و کارگردانی جولی، این فیلم به پروژه ای موفقیت آمیز تبدیل شد و در سراسر جهان 163 میلیون دلار فروش داشت.

زامپرینی پس از سقوط بمب افکن خود در اقیانوس در جنگ جهانی دوم به مدت 47 روز در قایق زنده ماند. قبل از اینکه توسط ژاپنی ها اسیر شود و به تعدادی از اردوگاه های اسرای جنگی اعزام شود.

داستان فیلم شکست ناپذیر

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که لوییس زامپرینی، ورزشکار المپیکی که در جنگ جهانی دوم به نیروهای مسلح پیوست، پس از سقوط هواپیمای خود در اقیانوس آرام توسط نیروی دریایی ژاپن اسیر می شود. در طول اسارت، لویی باید با زنده ماندن در جنگ به مبارزه خود ادامه دهد…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!