فینال ان بی ای 2014 ؛ میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز
فینال ان بی ای 2014 ؛ میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2014 ؛ میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1441 بار

  • بازی اول فینال ان بی ای 2014 به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی دوم میامی هیت و سن آنتونیو اسپرز به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی سوم فینال بسکتبال NBA 2014 به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی چهارم هیت و اسپرز به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی پنجم به صورت کامل

    اشتراک

فینال بسکتبال ان بی ای 2014 NBA

فینال ان بی ای 2014 بین قهرمان کنفرانس شرق، میامی هیت و قهرمان کنفرانس غرب، سن آنتونیو اسپرز برگزار شد. بازی که تکرار فینال فصل گذشته هم محسوب می شد که میامی هیت در یک سری جذاب و تماشایی توانست در بازی هفتم عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

اما در این فینال داستان جور دیگری نوشته شد. اسپرز با رکورد 62 برد و 20 باخت در فصل عادی به فینال رسیده بود، در حالیکه رقیبش با رکورد 28-54 پا به این سری گذاشته بود. از این رو اسپرز از مزیت یک بازی خانگی بیشتر برخوردار بود.

میامی هیت

میامی هیت با تکیه بر سه فوق ستاره خود یعنی لبران جیمز، دوین وید و کریس باش به اولین تیم تاریخ ان بی ای از سال 1987 تبدیل شد که توانست برای چهارمین سال متوالی به فینال این مسابقات برسد.

در راند اول پلی آف، آن ها موفق به جارو کردن شارلوت شدند تا در راند دوم مقابل بروکلین نتس قرار بگیرند. تیمی که در فصل عادی موفق شده بود همه بازی های خود برابر میامی را پیروز شود اما در این مرحله میامی توانست در یک سری نه چندان سخت و با نتیجه 4-1 از سد بروکلین بگذرد. در فینال کنفرانس، میامی هیت برای دومین سال متوالی مقابل ایندینا پیسرز قرار گرفت که توانست در بازی ششم سری پیروزی را کسب کرده و راهی فینال شود.

سن آنتونیو اسپرز

اسپرز از اسکواد عمیق تری نسبت به رقیبش برخوردار بود، به طوری که هیچ یک بازیکنان آن ها میانگین بیشتر از 30 دقیقه بازی در فصل عادی را ثبت نکردند. به عقیده بسیاری از علاقه مندان، اسپرز 2014 یکی از زیباترین بازی ها را در فاز هجومی ارائه می داد.

اسپرز ششمین فینال تاریخ ان بی ای خود را تجربه می کرد. آن ها در ابتدای فصل عملکرد خارق العاده ای داشتند و با پیروزی در 19 بازی متوالی به بهترین رکورد در این زمینه رسیدند.

در راند اول پلی آف، آن ها با دالاس موریکس رو به رو شدند که در یک سری دشوار در هفت بازی موفق به شکست موریکس شدند. در نیمه نهایی کنفرانس، اسپرز با نتیجه 1-4 پورتلند را کنار زد تا به فینال کنفرانس برسد. در فینال کنفرانس غرب هم آن ها در شش بازی از سد اوکلاهاما سیتی تاندر گذشتند تا به مصاف میامی هیت در فینال ان بی ای بروند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!