مسابقه 2016
مسابقه 2016
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

مسابقه 2016

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    استفن هاپکینز

  • تعداد بازدید :

    1251 بار

درباره فیلم مسابقه 2016 Race

مسابقه، یک فیلم درام ورزشی محصول سال 2016 و درباره ورزشکار آمریکایی آفریقایی تبار به نام جسی اوونز است که در بازیهای المپیک برلین 1936 موفق به کسب چهار مدال طلا شد.

این فیلم به کارگردانی استفن هاپکینز و نویسندگی جو شراپنل و آنا واترهاوس است. استفن جیمز در نقش اوونز بازی می کند. هم چنین در این فیلم بازیگرانی همچون جیسون سودیکیس، جرمی آیرونز، ویلیام هرت و کاریس ون هوتن بازی می کنند. این فیلم از نظر تجاری موفقیت آمیز بود و نظرات متفاوتی را به همراه داشت و چهار جایزه کانادایی از جمله بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

داستان فیلم مسابقه

در دهه 1930، جسی اوونز جوانی است که به عنوان اولین نفر در خانواده خود به کالج می رود. ورزشکار جوان آفریقایی تبار که برای آموزش زیر نظر مربی دوومیدانی خود، لاری اسنایدر، به ایالت اوهایو رفت، با پتانسیل فوق العاده خود، به سرعت تحت تاثیر المپیک قرار می گیرد.

با این حال، در حالی که اوونز هم با مشکلات زندگی خود و هم با نژادپرستی علیه خود دست و پنجه نرم می کند، این سوال که آیا آمریکا اصلاً در المپیک 1936 آلمان نازی شرکت خواهد کرد یا خیر پیش می آید.

پس از حل این مشکل، اوونز و مربی اش برای شرکت در مسابقه به برلین سفر می کنند. اوونز در این رقابت ها به عنوان برترین المپیکی آمریکا معرفی می شود اما…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!