بازوی میلیون دلاری 2014
بازوی میلیون دلاری 2014
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بازوی میلیون دلاری 2014

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    کریگ گیلسپی

  • تعداد بازدید :

    1184 بار

درباره فیلم بازوی میلیون دلاری 2014 Million Dollar Arm

بازوی میلیون دلاری، یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال 2014 و به کارگردانی کریگ گیلسپی و تهیه کنندگی والت دیزنی پیکچرز است. این فیلم بر اساس داستان واقعی بازیکنان بیس بال، رینکو سینگ و دینش پاتل است که توسط یک مدیر ورزشی به نام برنستین در یک مسابقه رئالیتی شو کشف شدند.

در این فیلم جان هام در نقش جی بی برنستین، بیل پکستون در نقش مربی تمرین، سوراج شارما در نقش سینگ، مادور میتال در نقش پاتل و آلن آرکین بازی می کنند. این فیلم که توسط جو روث، مارک سیاردی و گوردون گری تهیه شده بود، در 16 مه 2014 به صورت تئاتر اکران شد و به فروش  39.2 میلیون دلاری رسید.

داستان فیلم بازوی میلیون دلاری

در سال 2008، جی بی برنستین که یک مدیر ورزشی است، حرفه خود را توسط رقیبانش در خطر می بیند. برنستین با استفاده از از رئالیتی شو و بازی های کریکت هندی در تلویزیون، ایده جسورانه ای پیدا می کند تا بازیکنان کریکت در هند را استعدادیابی کرده و آنها را آموزش می دهد تا تبدیل به بازیکنان  حرفه ای بیس بال در آمریکا شوند.

پس از جستجویی طولانی، برنستین دو بازیکن با استعداد اما غیر کریکت، رینکو سینگ و دینش پاتل را پیدا می کند. او آن ها را برای چشم اندازهای خود  به لس آنجلس می برد. در حالی که این پسران در میان فرهنگ بیگانه با چالش هایی روبه رو می شوند، برنستین باید راهی برای تحقق رویای خود بیابد…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!