بزرگتر 2016
بزرگتر 2016
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بزرگتر 2016

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    دیوید هانت

  • تعداد بازدید :

    760 بار

داستان فیلم بزرگتر Greater

بزرگتر، یک فیلم ورزشی و درام آمریکایی محصول سال 2016 به کارگردانی دیوید هانت و بازی کریستوفر سوریو به عنوان بازیکن فوتبال آمریکایی برندون برلسورث است.

برندون همیشه در آرزوی بازی برای تیم آرکانزاز ریزربکس بود اما برای بازی در سطح اول فوتبال بسیار کوتاه و چاق به نظر می رسید. چهره شگفت انگیز برندون که یک مسیحی بسیار فداکار بود مورد تحسین همگان قرار می گرفت. او واقعاً متواضع و کم حرف بود و بیشتر از هر کسی، در داخل و خارج از زمین کار می کرد. هم چنین به اولین بازیکن ریزربکس تبدیل شد که توانست مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در حین دوران حرفه ای فوتبال خود دریافت کند.

یازده روز پس از اعزام به NFL، برندون در یک تصادف رانندگی به طرز غم انگیزی کشته شد و همه کسانی را که او را می شناختند در اندوه بزرگی فرو برد. چگونه ممکن است چنین اتفاقی برای این پسر بیفتد؟ چرا اتفاقات بد برای افراد خوب می افتد؟ داستان برندون فراتر از یک فوتبال ساده است.

پسری که با چاقی خود خود باعث ناامیدی هم تیمی هایش میشد و مربیانش را آزار می داد، در نهایت تبدیل به قابل احترام ترین بازیکن تاریخ این رشته شد و زندگی تمام اطرافیانش را تغییر داد.

 

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!