فینال ان بی ای 2018 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
فینال ان بی ای 2018 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2018 ؛ کلیولند کاوالیرز و گلدن استیت وریرز

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1611 بار

  • بازی اول فینال ان بی ای 2018 به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی دوم کاوالیرز و وریرز به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی سوم به صورت کامل

    اشتراک

  • بازی چهارم به صورت کامل

    اشتراک

فینال ان بی ای 2018 NBA

فینال 2018 ان بی ای برای چهارمین بار متوالی بین تیم های گلدن استیت وریرز و کلیولند کاوالیرز برگزار شد. گلدن استیت که به نظر بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین تیم های تاریخ را با فوق ستارگانی مانند استفن کری، کوین دورانت، کلی تامپسون و دریماند گرین تشکیل داده بود، بخت اول قهرمانی محسوب می شد. در مقابل کلیولند با تکیه بر لبران جیمز که هشتمین فینال پی در پی خود را تجربه میکرد به فینال آمده بود.

در سه فصل گذشته که این دو تیم در فینال ان بی ای مقابل هم قرار گرفته بودند، سهم وریرز دو قهرمانی در سال های 2015 و 2017 و سهم کاوالیرز یک قهرمانی در سال 2016 بود.

کلیولند کاوالیرز

کاوالیرز که در فصل عادی رکورد 32-50 را به ثبت رسانده بود، به عنوان تیم چهارم کنفرانس شرق راهی پلی آف شد. در مرحله اول پلی آف آن ها موفق شدند در 7 بازی از پس ایندینا پیسرز بربیایند. در مرحله دوم تورنتو رپترز تیم سید 1 کنفرانش شرق را در چهار بازی جارو کردند و بعد از پیروزی بر بوستون سلتیکس در 7 بازی به عنوان قهرمانی کنفرانس شرق رسیدند.

لبران جیمز تاثیر زیادی در به فینال رساندن تیمش ایفا کرد. او بعد از ترید کایری اروینگ در ابتدای فصل بار تیمش را به تنهایی به دوش کشید و و توانست برای چهارمین سال متوالی کلیولند کاوالیرز را به فینال برساند.

گلدن استیت وریرز

گلدن استیت با ثبت رکورد 24-58 به عنوان تیم دوم کنفرانس غرب راهی پلی آف شد. در مرجله اول پلی آف سن آنتونیو اسپرز را در 5 بازی مغلوب کردند. پلیکانز هم در 5 بازی به سرنوشت اسپرز دچار شد تا گلدن استیت به فینال کنفرانس غرب راه یابد. جایی که باید به مصاف تیم اول کنفرانس در فصل عادی یعنی هیوستون راکتس میرفت. در نهایت وریرز موفق شد در 7 بازی از پس راکتس بربیاید و عنوان قهرمانی کنفرانس غرب را تصاحب کند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!