فینال کوپا آمریکا 2021
فینال کوپا آمریکا 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال کوپا آمریکا 2021

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1307 بار

کوپا آمریکا 2021 Copa America

چهل و هفتمین دوره کوپا آمریکا بعد از کش و قوس های فراوان از 23 خرداد در برزیل آغاز شد. ابتدا قرار بود این مسابقات در آرژانتین و کلمبیا برگزار شود اما به دلیل درگیری هایی که این دو کشور با بیماری کرونا داشتند، در نهایت برزیل میزبانی این دوره از مسابقات را برعهده گرفت.

مرحله گروهی فوتبال کوپا آمریکا

فرمت این دوره از مسابقات این گونه بود که 10 تیم در دو گروه 5 تیمی به رقابت پرداختند و از هر گروه تنها تیم قعرنشین از دور مسابقات کنار رفت و هشت تیم باقی مانده باید در دور حذفی به رقابت بپردازند.

گروه اول: آرژانتین، بولیوی، شیلی، پاراگوئه، اروگوئه

گروه دوم: برزیل، کلمبیا، اکوادور، پرو، ونزوئلا

پس از انجام 4 بازی، آرژانتین با کسب 10 امتیاز صدرنشین گروه اول شد و به همراه اروگوئه، پاراگوئه و شیلی راهی دور بعد مسابقات شد. در گروه دوم برزیل همانند رقیب سنتی اش از 4 بازی 10 امتیاز کسب کرد و به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. تیم های پرو، کلمبیا و اکوادور سه تیم دیگری بودند که راهی مرحله بعد شدند.

در مرحله یک چهارم نهایی، تیم های دوم و سوم گروه اول با تیم های سوم و دوم گروه دوم رو به رو خواهند شد. تیم های صدرنشین گروه ها نیز با تیم های چهارم دو گروه به رقابت خواهند پرداخت. باید دید سرنوشت چهل و هفتمین دوره مسابقات کوپا آمریکا که همواره با حواشی زیادی هم رو به رو بوده است چه خواهد شد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!