فینال ان بی ای 2019 ؛ تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز
فینال ان بی ای 2019 ؛ تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال ان بی ای 2019 ؛ تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1102 بار

فینال بسکتبال ان بی ای 2019 NBA

قهرمان کنفرانس شرق، تورنتو رپترز به رهبری کوای لنرد در فینال ان بی ای 2019 به مصاف گلدن استیت پرستاره رفت. تورنتو اولین تیم غیر آمریکایی تاریخ بود که توانسته بود به فینال ان بی ای راه پیدا کند و با توجه به رکورد بهتری که در فصل عادی نسبت به رقیبش داشت از مزیت یک بازی خانگی بیشتر در فینال برخوردار بود.

گلدن استیت وریرز

گلدن استیت با جارو کردن پورتلند در فینال کنفرانس غرب پا به این میدان گذاشته بود. بزرگترین نگرانی آن ها مصدومیت کوین دورنت و مشخص نبودن وضعیت دمارکوس کازینز بود. مدافع عنوان قهرمانی با وجود مصدومیت دو ستاره خود، هم چنان از ستارگانی مثل برادران سه امتیازی یعنی استفن کری و کلی تامپسون و دریماند گرین بهره می برد که می توانستند کار را برای رپترز سخت کنند.

تورنتو رپترز

در سوی مقابل تورنتو رپترز که با حذف میلواکی باکس و یانیس آنته توکومپو به فینال رسیده بود، رویای قهرمانی و تبدیل شدن به اولین قهرمان غیرامریکایی تاریخ ان بی ای را در سر می پروراند. کوای لنرد که یکی از بهترین عملکرد های پلی آف را داشت، امید اصلی کانادایی ها برای محقق شدن رویایشان بود اما آن ها می دانستد برای پیروزی مقابل تیم پرستاره وریرز نیاز به درخشش سایر بازیکنان خود مانند کایل لاوری، پاسکال سیاکم و سرج ایباکا دارند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!