جام ملت های اروپا 2020 (مرحله حذفی)
جام ملت های اروپا 2020 (مرحله حذفی)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

جام ملت های اروپا 2020 (مرحله حذفی)

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    2868 بار

  • ایتالیا - اتریش | مینی مچ

    اشتراک

    در وقت های اضافه، فدریکو کیه زای تازه وارد، ارزش بالایش را نشان داد و گل مهمی برای ایتالیا زد تا در پیروزی شیرین آتزوری در یک شب سخت، نقش مهمی داشته باشد. در ادامه هم متئو پسینا کار را تمام کرد تا گل ساشا کالایژیچ بی تاثیر شود.

  • انگلیس - آلمان | مینی مچ

    اشتراک

    جدال سنتی دو تیم ریشه دار فوتبال اروپا که یک دشمنی تاریخی با یکدیگر دارند، به سود انگلیسی ها به پایان رسید؛ سال های طولانی حضور یواخیم لوو روی نیمکت تیم ملی آلمان با حذف در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 خاتمه یافت.

جام ملت های اروپا (یورو 2020)

بعد از گذشت 36 بازی، مرحله گروهی یورو 2020 به اتمام رسید و 16 تیم برتر به مرحله حذفی راه پیدا کردند. در بین تیم های مدعی، می توان گفت ایتالیا چشمگیرترین نمایش ها را میان 23 تیم دیگر در یورو داشت.

کسب سه پیروزی قاطعانه به همراه ثبت کلین شیت باعث شده حالا همه از ایتالیا به عنوان مدعی یورو نام ببرند. البته نمی توان به آسانی از نام هایی مثل هلند و بلژیک هم گذشت. این دو تیم هم مانند ایتالیا با کسب 9 امتیاز و البته نمایشی درخشان پا به مرحله حذفی می گذارند.

در سوی مقابل تیم هایی مانند فرانسه، انگلیس، اسپانیا، پرتغال و آلمان وجود دارند که اگرچه نتوانستد با کسب حداکثر امتیاز به این مرحله بیایند و فراز و فرودهایی را در این جام تجربه کردند اما نمیتوان از نام بزرگ آن ها به آسانی عبور کرد.

هر یک از این تیم ها، بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند که می توانند در تک فرصت ها سرنوشت بازی ها و حتی تورنومنت را تغییر دهند.

تیم هایی نظیر دانمارک، سوئد، اتریش، جمهوری چک و سوئیس هم می توانند یکی از شگفتی سازان این جام لقب بگیرند اگر بتوانند مقابل قدرت های جام خودی نشان دهند و به مراحل بالاتر راه پیدا کنند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!