روز بازی 2019
روز بازی 2019
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

روز بازی 2019

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • کارگردان :

    اوریول کوئرول - پل رودریگز

  • تعداد بازدید :

    1502 بار

  • قسمت اول: فوتبال کلاسیک

    اشتراک

    لوئیز سوارز کودکی بی‌دردسری را پشت سر نگذاشت. نداشتن پدر و مشکلاتی که مادرش در تأمین معاش خانواده با آن مواجه بود، او را تحت فشار می‌گذاشت که در فوتبال به موفقیت برسد. لحظه‌ی کلیدی زندگی او، زمانی بود که در اروگوئه و در نوجوانی با همسر آینده‌اش، سوفیا، ملاقات کرد. سوارز توضیح می‌دهد که کمی بعد از این ملاقات، سوفیا ناچار می‌شود با خانواده‌اش به بارسلونا نقل مکان کند اما علی‌رغم فاصله، رابطه‌ی آنها زنده می‌ماند. زمانی که بارسا به جذب او علاقه نشان داد، او متوجه شد که حالا می‌تواند رویای تمام زندگی‌اش را محقق کند: در بارسلونا و در کنار سوفیا زندگی کند و برای بهترین تیم دنیا به میدان برود.

  • قسمت دوم: محدوده ی دشمن

    اشتراک

    چند هفته بعد از برد قاطعانه بارسا در کلاسیکو، قرعه‌کشی کوپا‌دل‌ری تقابل تازه‌ای با رئال مادرید را سر راهشان قرار داد: دو بازی رفت‌وبرگشت در مرحله‌ی نیمه‌نهایی. بازی رفت در نیوکمپ و با درخشش غیرمنتظره‌ی مالکوم همراه بود اما همه‌چیز به مسابقه برگشت در برنابئو کشیده شد. در آن مسابقه، دروازه‌بان آلمانی بارسا، ترشتگن در قامت یک قهرمان ظاهر می‌شود و خود را به عنوان یک دوست‌دار واقعی شهر بارسلونا معرفی می‌کند.

  • قسمت سوم: طلسم

    اشتراک

    در چند فصل اخیر، بارسلونا تسلیم طلسم مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان بوده. حالا وقتش رسیده که با شکست یک باشگاه تاریخی دیگر، یعنی منچستریونایتد، باز هم به مرحله نیمه‌نهایی برگردد. جرارد پیکه به خانه‌ی روزهای نوجوانیش برمی‌گردد و کلمان لنگله که در ترکیب اصلی این مسابقه قرار گرفته، با برادرانش در زمین تمرین ملاقات می‌کند، ملاقاتی که الهام‌بخش تیم برای موفقیت در اولدترافورد خواهد شد.

  • قسمت چهارم: همسایه ها

    اشتراک

    هیچ لذتی شیرین‌تر از شکست دادن رقبای همشهری نیست، چیزی که طرفداران بارسا در چند فصل اخیر و در بازی مقابل اسپانیول به آن عادت کرده‌اند. با این حال داربی همیشه یک بازی ویژه است، بخصوص بخاطر تاریخچه‌ی بین دو تیم، مسئله‌ای که ارنستو والورده و فیلیپ کوتینیو به خوبی از آن آگاهند.

  • قسمت پنجم: امتیاز نهایی

    اشتراک

    ماه آوریل است. روند بارسلونا در لالیگا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ تقریباً بی‌نقص بوده و فاصله‌ی قابل توجهی با رقبای تعقیب‌کننده‌شان ایجاد کرده است. پیروزی خانگی مقابل اتلتیکو مادرید، قهرمانی آنها در لیگ را برای هشتمین بار در یازده فصل اخیر تثبیت خواهد کرد. خوشبختانه لئو مسی و لوئیز سوارز، هر کدام با زدن یک گل صمیمیت خود در داخل و خارج زمین را ادامه دادند و اقتدار بارسا در لیگ را محکم‌تر از قبل کردند.

  • قسمت ششم: شب اروپایی

    اشتراک

    فصل، با لیگ قهرمانان به اوج می‌رسد. بازی نیمه‌نهایی مقابل لیورپول در نیوکمپ یک شب به‌یادماندنی دیگر در نیوکمپ است. والورده و مردانش در زمین تمرین برای این رویارویی آماده می‌شوند. این رویارویی، تماشایی از آب در می‌آید و بارسا با گل فوق‌العاده لئو مسی، با رضایت زمین رو ترک می‌کند.

  • قسمت هفتم: طوفان هجده روزه

    اشتراک

    با مشخص‌شدن تقریبی تکلیف لیگ، بارسلونا مقاطع پایانی یک فصل فراموش‌نشدنی را پیش رو دارد. اما در فاصله ۱۸ روز بین بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و فینال کوپا دل ری، امیدها جای خود را به یک سرخوردگی بزرگ می‌دهند. نتیجه‌ی این مسابقات، مزه‌ی تلخی را در دهان تیم و طرفداران به جا گذاشت.

  • قسمت هشتم: شروعی تازه

    اشتراک

    بعد از جشن گرفتن عنوان قهرمانی در نیوکمپ، تلخی باخت‌های آنفیلد و فینال کوپا دل ری قدرت بارسا را به چالش خواهد کشید. اما ورزش همین است و شعار «فراتر از یک باشگاه»، تیم و هواداران را وادار خواهد کرد که دوباره بلند شوند و برای فصل بعد مبارزه کنند. خون لاماسیا در رگ بازیکنان جوانی مثل کارلس آلنیا و همچنین خریدهای هیجان‌انگیزی مثل فرنکی دی‌یونگ و آنتوان گریزمن، امید تیم را زنده نگه می‌دارد.

“روز بازی” سریالی مستند و ورزشی با روایت عادل فردوسی پور به کارگردانی اوریول کوئرول و پل رودریگز محصول سال 2019 در کشور اسپانیا می باشد.

مستند “روز بازی؛ بارسلونا از درون” رویداد های درون و لحاظات حساس باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا طی فصل 2018/19، حواشی بازیکنان، تجربیات بازیکنان بارسلونا از مسابقات کلیدی و اتفاقات هیجان‌ انگیز دنیای فوتبال را با تصاویری نزدیک از زندگی بازیکنان این تیم مثل مسی، پیکه، ترشتگن، سوارز، بوسکتس، لنگله، سرجی روبرتو و آرتورو ویدال را به تصویر کشیده است.

این مستند 8 قسمتی …

با نگاهی تازه به فرهنگ و فلسفه ابشگاه بارسلونا، مسیر باشگاه و بازیکنان را در راه رسیدن به اهدافشان در فصل 2018/19 نشان می دهد محتوایی کاملا جدید و اختصاصی دارد که در استودیوی باشگاه بارسلونا تولید شده است و دسترسی بی سابقه‌ ای به لحظات خصوصی و پشت صحنه موفقیت‌ ها و چالش‌ های این  تیم را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!